تبلیغات
 دانلود پروژه و مطالب اموزشی - پاورپوینت-تغییرات راهبردی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور

پاورپوینت-تغییرات راهبردی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور

پاورپوینت-تغییرات راهبردی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور

پاورپوینت-تغییرات راهبردی در دانشگاهها و مراکز  آموزش عالی کشوردسته: آموزشی

فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 528 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44

این پاورپوینت درمورد تغییرات راهبردی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در 44 اسلاید زیبا امده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

نوشتار حاضر با هدف چگونگی اجرای رویکردی اصیل در برنامه ریزی راهبردی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تدوین شده طی آن چگونگی ایجاد تغییر سازنده و اثربخش در دانشگاه ها تشریح شده است. مباحث کتاب عبارت اند از: آموزش عالی, نظامی مورد هجوم, چرا موسسات علمی به برنامه ریزی راهبردی نیازمندندŒ, طراحی الگویی یگانه برای برنامه ریزی راهبردی در آموزش عالی, برنامه ریزی برای هماهنگی با محیط موسسه آموزشی, مفاهیم و اصول زیربنایی فرایند برنامه ریزی, فرایند برنامه ریزی در عمل, افراد و زمان لازم, نقش و کارکرد کمیته ها, آموزش برنامه به مشارکت کنندگان و ذی نفعان, محورهای اصلی نخست: مدیریت ثبت نام و برنامه ریزی علمی, محورهای مهم دوم: منابع, فناوری و نظامهای حمایتی, اجرای برنامه, انطباق برنامه ریزی راهبردی به مدیریت راهبردی.

—

—افزایش تولیدات علمی، گسترش مراکز و نهادهای پژوهشی و دستیابی به جایگاه پژوهشی ممتاز در سطح ملی و فراملی

—

—تولید و توسعه دانش فنی، بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته، کاربردی نمودن یافتههای علمی در جامعه و تجاریسازی دستاوردهای پژوهشی و افزایش ثبت اختراعات

—گسترش و تعمیق تعاملات سازنده و همافزا با مراکز علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح ملی و بینالمللی

—

—
—دانشجویان ما چه کسانی خواهند بود؟ (سن، جنس، قشر و...)
—چه چیزهایی را باید آموزش دهیم؟ (دروس عمومی، تخصصی، اسلامی و...)
—چگونه آنها را آموزش دهیم؟ (سخنرانی، رایانه ای، شبکه ای و...)
—دانشجویان چگونه می آموزند؟ (انواع فناوری)
—نیازهای جامعه کدامند؟ (نیازهای عصر اطلاعات و ارتباطات)
—جامعه از ما برای رفع نیازهایش چه توقعاتی دارد؟ (نیازمند شناخت دقیق محیط است)
—یادگیری چه نقشی را ایفا می کند؟ (ابزار موفقیت افراد در جامعه)
—برای یادگیری چه بهایی را باید پرداخت؟ (حقوق هیات علمی، مدیران اجرایی و کارکنان و...)
—
—مقامات عالی دولتی
—سایر حامیان مالی و افراد خیّر
—دانشجویان و خانواده هایشان
—هیات علمی، مدیران و کارمندان
—کارفرمایان
—افراد محلی، مقامات و شرکتهای تجاری و صنعتی
—كتاب حاضر نوشته دانیل جیمز راولی استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه کلورادوی شمالی و رئیس ستاد برنامه ریزی راهبردی دانشگاه و مایکل جی دلنس مدیر برنامه ریزی راهبردی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است.
—
—

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید



برچسب ها: محیطراهبردیمدیریت راهبردیراهبردتغییرات راهبردی دانشگاهها مراکز آموزش عالی کشوربرنامه ریزی راهبردی دانشگاه ومراکز آموزش عالی برنام،

تاریخ : سه شنبه 2 شهریور 1395 | 09:12 ب.ظ | نویسنده : eli sh | نظرات

  • paper | مهم نیوز | ایکس باکس